Monday, October 4, 2010

memories...

YA ALLAH gembiranya aku semalam...ni kali ke brapa aku hepi mcm nipun dah xingat tp sejak akhir2 ni sngt2 hepi...kasih sayang kita bersama semakin bercambah sebab kita ni dh jd adik badik...terlalu rindu, sayang dan kasih kt korunk smua...smlm bertambah2 kegembiraan aku tp maaflah aku mmg dr awal pening kepala yg amat...kalau tak aku akan paksa naik benda2 alah tu smua demi utk korunk...tp sorilah ek...

mcm ditakdirkan jek bergmbr reramai sb tetiba jek muncul geng2 syed ngn peja...kelakar xingat dahh..hehe xtoleh kiri kanan..mmg syok abiss..n tengs kpd tukang kamera ni ellyana aku sb cm bese sponsor camera utk kami berposing..tanpa DSLR pun xpe sb kami dh de DLSR..hehe jgn marah noo... apapun sejuta kasih sayang rindu kt korunk muahhh

No comments:

Post a Comment