Tuesday, October 5, 2010

minggu yang memberi 1001 tekanan

alhamdullilah aku masih bernafas di ats dunia milik ALLAH swt...minggu ni minggu yg byk memberikan tekanan kepadaku n kawan2...walaupun perasaanku meronta2 nk balik kampung namun tetap risau dan berdebar2 untuk menantikan hari yang menentukan masa depan aku 22 september nanti..semoga ALLAH memberikan segala kesenangan kepada kami bdk2 pismp semester 8 untuk viva nt... tekanan ni kadangkala menjadi jarum di dalam hubungan kami...tertekan dan ditekan smua org merasa bahang itu namun aku berharap semoga semuanya tabah..aku xnak marah2 buat muka stress smua...aku cuba tahan kerana smua org pun mcm tu jgk..smoga jarum halus yg menyucuk setiap hubungan ku bersama teman2 dpt dipatahkan sebelum ada yang terasa kerna di luar kesedaranku...aku sayang kamuu semua ....

No comments:

Post a Comment