Saturday, August 28, 2010

mood sedey happy...:(

alhamdullilah sudah hampir 18 hari umat islam berpuasa...aku masih diberi kesempatan dan umur yg pnjg nk puasa thn ni...dlm gembira sambut ramadhan jauh di sudut hati rasa sayu sedih jek sb ni puasa terakhir aku ngn member umah aku..dh terasa rindu kt dorg sb thn dpn mgkn dah xsama mcm sebelum ni...

tp aku cuba hargai setiap detik yg tinggal sb aku nk abadikan sebagai satu kenangan yg plg indah sepanjang hidup aku bersama dorg di sini...dorg ibarat separuh daripada jiwa aku dan separuh lg adalah family ku...

dalam kenikmatan bulan mulia ini juga aku rasakan terlalu rindu pd umi abah kak tie aya n rasis...mek ngn ayahpun aku rindu sngat2...dah 3 bln kowt aku xbalik...sedih tp aku cuba kuatkan semangat lagipun cuma tinggal seminggu saja lagi...insyaALLAH kalau ada umur aku akan sampai ke sana pd hari jumaat 3 september....hmmm

tp seminggu yg berlalu ni sangat menggembirakan aku kerana dapat bersama berbuka puasa dgn mama pn rahimawati dan kawan2 pismp science yg tentunya ssh nk berulang kembali....sayang kamuuuuuu semua...

dahlah cukuplah jariku dh penat menari ni...hehe

2 comments:

  1. jari leh menari2 eh sayang?
    hehehe..
    aku pon sayang ko qa
    4 thn kte jadik rumate
    n kalau ko tnye aku samada aku puas x duk 4 thn ngn ko?
    jwpnnya aku xpenah puas..
    and aku xpenah rase kite lame dh duk sblik
    rase cm baru dftar masuk aje..hurm..
    nex yer msti rindu ko...

    ReplyDelete
  2. tulah akupun rasa cmtu..sebak jek time tulis haitu...rasa sekejap jek ...buruk baik kita smuanya aku timer sebagai lumrah manusia...ni jenuhlah nk bukak lembaran baru ngn bina hubungan baru kwn2 baru..adeiii xbrapa bersedialah rasanya

    ReplyDelete