Thursday, June 11, 2009

kisah aku n novel...

huhu cm berkurun xtulis pepe so rini aku luangkanlah sikit masa aku..aku bukan xnak tulis tp org cm aku ni sibuk gilerr mengalahkan perdana menteri..yelah sibuk nak baca novel..kihkih..minggu lepas aku g kb mall ngan rasis mamam mek d...pastu g lepak2 sesambil cr hadiah besday umi..hepi besday umi..we all syg umi...

pastu aku smpat jek rembat kasut sukan baru..haha kopak agik duit aku..time2 xde wit ni novel berlambak2 yg best2 kt pasaran..buat aku rambang mata rasa cam nk beli smua jek tp musti aku kena keje cuci cermin arr kat popular ni nk byr smua harga tuhh..xsanggup aku..

kak tie ada blk n ari jumaat pas kami smua kumpul umah mek n bt family feast...syok dah lama xmakan dalca n singgang daging lauk2 kampung,..smua cam hepi jek...best giler masa tuhh

No comments:

Post a Comment