Thursday, June 18, 2009

cuti dah nk abis da...

huhu ni tinggal 2 ari g b4 blik ke ipda...rasa sedey gak ler n malas sngt nk balik..
almaklulah dah berkurun duk umah goyang kaki tangan so cm malas je nk blk.lebih2 lg bila ingatkan praktikum 2 bln tuhh..cm malas aje..mengajar tu ok cuma nk bt persediaan mengajar tu yg malas giler...

kt umah ni best je tenang gilerr..xpyh pkr bljar lgsg..tp umi ckp bersabar tinggal sthn lbh jek.oklah akupun ikhlaskan hati nk balik sana...

minggu ni xdelah menarik sngt lam hidup aku..tp xlah membosankan sngt..cm ok2 jek...
pg2 aku jenjalan naik motor pusing2 tmn smbil g beli newspaper..pastu duk ngadap laptop jelah keje aku..

ohh ye smlm ada sorg akak ni tetiba buzz skype aku..dia rupanya cikgu gak n senior aku kt ipda..best sembang ngn dia very understanding n happy go lucky ala kira cam sekepala lerr..pepehal masih baru untuk menilai seseorg tuh cuma dari segi luarankan...

itu jelah bersambung di next episode k..

No comments:

Post a Comment