Friday, June 26, 2009

alahaiii dup dap dup dap...

aku blurr jekk skrg ni..cm kebingungan..hati ni kdg cm nk terbukak kdg cm tutup kemas2 lak..

umi aku ckp kah belajar la dulu nt biar umi cr..adeiii..akupun xrasa mcm nk cr sndiri..desakan budak tu kdg2 merimaskan kdg2 seronok gak sb ade org slalu amik berat tp nk lebih2 tu xberanilah nk pikir..

yg sorang lg tu sngt sporting n kelakar mmg aku suka sikap dia sb dia pandai amik ati dan huhahuha gak cm aku tp tulah xpnh jumpakan so cm takut2 lak..

tetiba cuti lepas ada sms dari seseorang yg dah 13 thn aku xberhubung ngan dia..huishh lama betui..'hai zati afiqah kenal sy lg x' pehhh maunya xkenal bila dia sebut nama dia "F"...of coslah aku sntiasa kenal sb aku slalu ingat dia tp tetiba jek malam tu dia sms aku..lama lak tu smpai tgh malam smpai aku tertido..xsangka dia msh ingat aku dan dah lama nk dptkan no aku mujur kawan lama aku berjumpa ngn dia..alahai segannya aku masa tuhh..blushing2 kot..xpnh rasa berdebar2 cmtu..ekekeke siyess wehh xpnah cuma malam tuh jek..segan pun ada padahal bknnya dpn mata..6 jun lepas aku xpat g umah kwn lama aku tu sori ek sb mak ayah xde kt umahlah...

F tanya aku nape xp umah Z tuh aku ckp sb ayah aku xde umi aku pun xde so susahlah nk kuar...dia nk sngt jumpa aku b4 blk smula ke kl..hurmm xde kesempatan nk jumpa aku still ingat wajah dia yg itam manis tuhh...gigi dia yg agak ke depan tuhh..pehh describe smua.. baru2 ni dia sms aku lg..dia ckp dia ngah stdy sb dia nk exam..dia suh aku doakan dia...aku doakan jelah dia yelah diakan ex bestfren aku giler2 dulu..dia dak pandai cm seganlah nk kawan2 rapat cm dulu...

dia suh aku add fs dia akupun addlah...kt situ bnyk gmbr2 dia..dia xbnyk berubah cuma dia dah jd lelaki dewasa...ecewahh..pakai spek yg menampakkan kematangan dia...huhu...tp ttp sweet cm dulu..apapun itulah first bestfren lelaki aku...tp dia sntiasa dekat dlm ingatan dulu kini dan harapnya selama2nya...sebagai kawan baik aku..

1 comment:

  1. ehem2..~~xkan besfren je kot..
    ha ha ha ha ha ha ha~

    ReplyDelete