Thursday, May 28, 2009

kiSaH ciNta...

hurmm aku xleh tidow lglah..tetiba je aku terpkir sal cinta...apa itu cinta ek..naper semua org terkejar2kan cinta yer..kdg2 aku xphm nape kbyakan org kalau xde cinta cm xtentu arah..tp kadang tu dah dpt cinta tp bt2 xtau jek kt sidia tu...ish ishh kesian..dah nasib badan kwn tu kot..tp ada gak sesetengah tu yg terlalu mudah menjual cinta..ada ke?? tp itulah hakikat cinta...bila tiada kita tercari-cari...dah dapat kita biarkan je...siyes ke sbnrnya kita ngan cinta??? bersedia ke nk betui2 menghargai cinta dalam erti kata sebenar tu atau hanya sekadar menurut nafsu jek.. apapun hidup tanpa cinta mmg xlengkap..mcm aku gak..kdg2 aku teringin gak tp cam tak yakin jek..aku xsuka mencuba sesuatu yg aku sendiri xpasti sb aku takut akan menyakitkan hati org tu...sb tu agaknya aku lebih selesa berkawan ngn semua dan aku ttp yakin satu hari nanti akan ada seorang lelaki yg betui2 ikhlas cintanya terhadap aku biarpun hidup ini aku akui tidak seindah citer lam novel melayu tuhh tp kdg2 masih tetap terbitnya pelangi di kala hujan gerimis..cewahh bermadah pujangga klasik lak aku memalam ni..well aku kan romantik orgnya...bertuahlah badan...klah smpai cni jek sb akupun dh menguap dah ni..daaa....

No comments:

Post a Comment